Γιάννης Κότσιρας στο Βόλο-Σε Θυμάμαι

http://www.youtube.com/watch?v=TaSwXYc6aRkendofvid
[starttext]
O Γιάννης Κότσιρας ταξίδεψε φέτος το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα με ανοιχτόκαρδη διάθεση στήνοντας ένα ανανεωμένο συναυλιακό. Στην πόλη του Βόλου εμφανίστηκε την Δευτέρα 31 Αυγούστου, για μία συναυλία, στο Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο της πόλης.
Στο μουσικό αυτό ταξίδι, συνοδοιπόροι του Γιάννη Κότσιρα δυο από τους αντιπροσωπευτικότερους καλλιτέχνες της νέας γενιάς, η Ραλλία Χρηστίδου και ο Μύρωνας Στρατής.
Χωρίς αμφιβολία η Ραλλία Χρηστίδου με το ταλέντο της, το ρεπερτόριό της και τις συνεργασίες της έχει αναδειχθεί ως η τραγουδίστρια της νέας γενιάς.
Ο Μύρωνας Στρατής πρωτοσυστήθηκε στο Φεστιβάλ τραγουδιού της Θεσσαλονίκης. Ο σύγχρονος ήχος τον αναδεικνύουν σε έναν πολλά υποσχόμενο τραγουδοποιό.
Ο Γιάννης Κότσιρας με τη Ραλλία και τον Μύρωνα φλερτάροντας με την ενθουσιώδη διάθεση μιας παρέας φίλων, ξεδίπλωσαν ένα πρόγραμμα γεμάτο από τραγούδια που δεν μπορείς να αποφύγεις να τα σιγοτραγουδήσεις.
Μαζί τους κορυφαίοι μουσικοί συμπληρώνουν την πιο ενδιαφέρουσα πρόταση για αυτό το καλοκαίρι: στο μπάσο ο Γιάννης Γρηγορίου, στο μπουζούκι ο Ανδρέας Καραντίνης, στα κρουστά ο Νίκος Νταρίλας, στο βιολί η Μιγκέν Σελμάνι, στην ακουστική κιθάρα ο Γεράσιμος Σιούρας, στα τύμπανα ο Γρηγόρης Συντρίδης, στην ηλεκτρική κιθάρα ο Σπύρος Χατζηκωνσταντίνου. Στην ενορχήστρωση και στα πλήκτρα ο Κώστας Συντρίδης.

Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Χρήστος Δάντης

Απόψε βγήκε η σελήνη
στους δρόμους σαν τρελή κι εκείνη
και με δυο μάτια δακρυσμένα
μου είπε πως δεν τη ρωτάς ποτέ για μένα
Θα΄θελα να΄ξερα πού να΄σαι
κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι
και ψιθυρίζω μεσ΄το κρύο
τόση αγάπη δεν τελειώνει μ΄ένα αντίο

Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
πλάι σου δε θα΄μαι
όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς
Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
Θεέ μου πώς φοβάμαι
μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς

Δε λέει η νύχτα να χαράξει
μα η καρδιά μου θα σε ψάξει
μεσ΄του μυαλού μου τις κρυψώνες
εκεί που ζούνε οι αγάπες στους αιώνες

Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
πλάι σου δε θα΄μαι
όμως στο μυαλό μου θα γυρνάς
Σε θυμάμαι πάντα σε θυμάμαι
Θεέ μου πώς φοβάμαι
μήπως με τα χρόνια με ξεχνάς

Θα΄θελα να΄ξερα πού να΄σαι
κι αν έχεις κάτι να θυμάσαι
και ψιθυρίζω μεσ΄το κρύο
τόση αγάπη δεν τελειώνει μ΄ένα αντί
[endtext]

My Instagram